Witaj! Logowanie Rejestracja

Stypendium socjalne - do kiedy trzeba się zapisać?
#1
Witam.
Chodzi mi o dokonanie zapisu na konkretny termin. Czy mogę to zrobić do 30 czerwca czyli do tego czasu kiedy trzeba składać już papiery czy jest jakiś określony wcześniejszy termin?
 
Reply
#2
A jesteś już teraz studentem PWSZ w Tarnowie? Język
 
Reply
#3
Uśmiech 
(13-04-2014, 18:06 )maciejo napisał(a): A jesteś już teraz studentem PWSZ w Tarnowie? Język

Jeszcze nie. Chciała bym rozpocząć studia w tym roku. Właśnie nie jestem pewna jak się te sprawy mają. Jeśli dostała bym się na studia 1 rok to dopiero wtedy mogę się ubiegać o stypendium, gdy dostanę decyzję o przyjęciu? Jestem troche zielona w tym temacie więc Maciejo proszę o pomoc. Uśmiech
 
Reply
#4
Zobacz tutaj jak w zeszłym roku wyglądała ta procedura. Najpierw musisz zostać przyjęta na studia, a dopiero potem składasz dokumenty i wnioski o przyznanie pomocy materialnej Uśmiech
 
Reply
#5
(14-04-2014, 18:29 )admin napisał(a): Zobacz tutaj jak w zeszłym roku wyglądała ta procedura. Najpierw musisz zostać przyjęta na studia, a dopiero potem składasz dokumenty i wnioski o przyznanie pomocy materialnej Uśmiech

Dziękuje za informacjęUśmiech
 
Reply
#6
Co jeśli jestem z rekrutacji uzupełniającej, składanie dokumentów o stypendium jest do 11.10 a indeks dostanę dopiero pod koniec października? Chodzi o to, że jest potrzebny nr albumu..
 
Reply
#7
Indeks dostaniesz z legitymacją faktycznie pod koniec października, ale o nr albumu to już w sekretariacie trzeba pytać ;-) ale tak po dwóch tygodniach powinnaś mieć już przydzielony nr albumu.
 
Reply
#8
Ja jestem z pierwszej rekrutacji i też nie wiem jaki mam nr. albumu...
BTW Czy w naszej PWSZce nie ma jeszcze elektronicznych indeksów jak na każdej innej szanującej się uczelni? o_O
 
Reply
#9
Na pwsz nie ma elektronicznych indeksow ;p