Witaj! Logowanie Rejestracja

USG jamy brzusznej w Tarnowie - gdzie?
#1
Od jakiegoś czasu mam pewne bóle w okolicach prawej strony jamy brzusznej. Byłem u rodzinnego, a ten skierował na usg. Kolejki są gdzieś na przyszły rok... Zastanawiam się aby pójść prywatnie. Gdzie w Tarnowie robią tego typu badania prywatnie i ile może to kosztować?
 
Reply
#2
I pytasz na forum uczelni? Twój pierwszy post na forum uczelni państwowej jest postem o USG jamy brzusznej?
 
Reply
#3
Stary a jaki widzisz w tym problem? Znasz jakieś inne miejsce o które mogę o to zapytać? Nie chcesz nie pomaga. Jestem w odpowiednim dziale, jestem studentem tej uczelni, mam problem, więc o co chodzi?
 
Reply
#4
A dlaczego chcesz prywatnie? Skoro jesteś ubezpieczony, to na NFZ idź.
Idź do Św. Łukasza na Lwowskiej lub do Szczeklika na Szpitalnej.
Ewentualnie szukaj w Rzeszowie, tylko czy chce Ci się tam jechać?
 
Reply
#5
(10-12-2015, 7:28 )dariuszms napisał(a): Stary a jaki widzisz w tym problem? Znasz jakieś inne miejsce o które mogę o to zapytać? Nie chcesz nie pomaga. Jestem w odpowiednim dziale, jestem studentem tej uczelni, mam problem, więc o co chodzi?
A jak kupujesz żarówkę to idziesz do mięsnego żeby Ci pomogli w wyborze?
 
Reply
#6
Tutaj już najróżniejsze tematy byly poruszane więc nie widzę problemu. Ale straznik teksasu zawsze musi dorzucic trochę złośliwościOczko
 
Reply
#7
No ja też trochę nie rozumiem złośliwości, ale nie moja sprawa. Co do tematu sam bym wolał iść prywatnie niż być traktowany nijako na NFZ.
Zapraszam na profesjonalny kurs, dzięki którym Twoje umiejętności (i zarobki!) na rynku pracy znacząco wzrosną.
 
Reply
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Jaki dobry (i tani) serwis laptopów w Tarnowie możecie polecić?