Witaj! Logowanie Rejestracja

Studenci administracji - ilu nas jest?
#1
Kto z was studiuję administrację? Pokażcie ilu was jestUśmiech
 
Reply
#2
Ja kończę administrację Język
 
Reply
#3
Witam WszystkichUśmiech. Chciałam zapytać, czy jest możliwość zmiany grupy na inną niż zostałam z góry przydzielona? Chodzi mi tutaj zarówno o zajęcie wychowania fizycznego jak i innych przedmiotów.
Dziękuję za odpowiedź i z góry przepraszam jeżeli takie pytanie już się pojawiłoDuży uśmiech
ahaUśmiech i jestem na administracji międzynarodowej i unijnej z francuskimUśmiech
 
Reply
#4
Witam, ja także zaczynam studia na kierunku administracja międzynarodowa i unijna... Uśmiech
 
Reply
#5
Jest możliwość zmiany grupy, ale nie jestem pewien, czy nie musi to być czasami opcja: ktoś za kogoś.
Zapraszam do uczestniczenia w życiu forum, pozdrawiam serdecznie Wasz Kuba Uśmiech
 
Reply
#6
ja też zaczynam w tym roku administracje publiczną. Oczko
 
Reply
#7
Ja równiez zaczynam w tym roku administracje publiczna Duży uśmiech
 
Reply
#8
Witam Duży uśmiech mam pytanie odnosnie inauguracji roku akademickiego... Czy obecnosc na tej uroczystej inauguracji (28 wrzesnia) jest obowiazkowa ? Czy wystarczy byc obecnym na inaguracji instytutowej ( 29 wrzesnia) ?
A i kiedy bede wiedziec do ktorej grupy jestem przydzielona na zajecia wf i inne przedmioty ?Duży uśmiech

Pozdrawiam Duży uśmiech
 
Reply
#9
na inauguracji instytutowej wystarczyUśmiech
Co do grup to dowiecie się do 1 października Oczko Więc luz Oczko
 
Reply
#10
Dzięki wielkie Duży uśmiech
 
Reply
#11
ja to się trochę obawiam tych studiówDuży uśmiech idę do Tarnowa, a byłam tam 2 razy w życiuDuży uśmiech wiem tylko gdzie jest ten główny budynek co składałam papiery a reszta nicDuży uśmiech nawet nie wiem w którym miejscu jest akademikDuży uśmiech te wszystkie budynki co się ma zajęcia to są gdzieś obok siebie?Duży uśmiech
 
Reply
#12