Witaj! Logowanie Rejestracja

Regulamin forum PWSZ w Tarnowie
#1
Zapraszam do zapoznania się poniżej z pełnym regulaminem forum studentów PWSZ w Tarnowie, który obowiązuje wszystkich użytkowników, zarówno tych nowych jak i tych zarejestrowanych wcześniej. Wersja skrócona niniejszego regulaminu dostępna jest podczas rejestracji, którą każdy z użytkowników akceptował.

I. Postanowienia ogólne:
  1. Forum PWSZ w Tarnowie, dostępne pod adresem pwsz-tarnow.edu.pl nie jest oficjalnym forum uczelni. Oznacza to, że nie jest prowadzone przez członków RUSS-u bądź innych jednostek organizacyjnych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie z siedzibą przy ulicy Mickiewicza 8.
  2. Każdy z zarejestrowanych użytkowników ma prawo do przeglądania działów, wątków, pobierania załączników oraz odpowiadania w dowolnych wątkach, z zastrzeżeniem III pkt. 2.
  3. Administracja Forum PWSZ w Tarnowie informuje, że nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi użytkowników oraz za wszelkie inne treści udostępniane przez nich w ramach forum.
  4. Z chwilą zarejestrowania się wśród naszej społeczności, aktywacji konta oraz zamieszczenia wypowiedzi, użytkownik oświadcza, iż zapoznał się z treścią niniejszego regulaminu oraz zrozumiał jego treść.
  5. Informujemy, że administracja niniejszego forum zastrzega sobie prawo do:
    • czasowego wyłączania dostępności forum w celu przeprowadzenia prac konserwacyjnych;
    • krótkich przerw w dostępności forum, wynikających bezpośrednio z przyczyn niezależnych od administratorów;
    • zablokowania dostępu wybranemu użytkownikowi na czas określony bądź nieokreślony do wybranych funkcji forum jeżeli będzie on świadomie łamał niniejszy regulamin;
    • usunięcia bądź zmodyfikowania wypowiedzi użytkownika bez podania przyczyny;
  6. Jednocześnie możesz być pewien/pewna, że żadne z Twoich danych podanych podczas rejestracji na forum nie będą wykorzystywane w celach marketingowych oraz niezwiązanych z działalnością forum. Nie będą także przekazywane osobom trzecim;
II. Dyskusja:
  1. Na forum zabroniona jest rejestracja jedynie w celu zdobycia linku do swojej strony;
  2. Ponadto zabronione jest umieszczanie w wypowiedziach treści o charakterze:
    • erotycznym;
    • faszystowskim;
    • wulgarnym;
    • rasistowskim;
    • prowokacyjnym;
    • reklamowym;
    • nawołującym do popełnienia zabronionego czynu;
    • zabronionym przez polskie prawo;
  3. Zabronione jest spamowanie, floodowanie oraz pisanie bezsensownych wypowiedzi jedynie w celu zwiększenia licznika postów;
  4. Umieszczanie wszelkich ofert reklamowych, rzekomych "przecieków" z egzaminów czy innych materiałów, które mają wprowadzić użytkownika w błąd, będzie karane dożywotnią blokadą konta;
  5. Tytuł wątku powinien być streszczeniem wpisu. Wątki o tytułach typu: "problem", "proszę o pomoc", "studia", "pytanie" itd. będą edytowane bądź usuwane;
  6. Wypowiedzi powinny mieć długość minimum 50 znaków (na mniej nie pozwoli mechanizm forumowy) oraz zawierać w sobie pewną zawartość merytoryczną, związaną z wątkiem w którym jest pisana;
  7. Posty muszą zaczynać się od dużej litery oraz być pisane poprawnie gramatycznie oraz ortograficznie;
  8. Zabronione jest wstawianie linków do stron zewnętrznych bezpośrednio w wypowiedziach. Wszelkie linki do serwisów zewnętrznych (jeśli są merytorycznie powiązane z danym wątkiem) muszą być umieszczone w tagach CODE, czyli jako kod. Przykład:
    Kod:
    http://pwsztar.edu.pl
    Linków do podstron forum powyższa reguła nie obowiązuje.
  9. Użytkownik nie może publikować tej samej treści w różnych wątkach bądź kopiowania jej z innych serwisów (chyba, że posiada zgodę autora);

  10. Wpisy nie spełniające powyższych wymagań mogą zostać zmodyfikowane bądź usunięte;

III. Konto użytkownika:
  1. Użytkownik ma możliwość zmiany swojego nicku. W tym celu zapraszam do kontaktu ze mną;
  2. Osoba nie przestrzegająca regulaminu, wielokrotnie naruszająca jego postanowienia może mieć tymczasowo bądź na stałe zablokowany dostęp do konta oraz forum. W poważnych przypadkach możliwe jest również zablokowanie adresu IP użytkownika (bądź nawet całego zakresu) oraz zgłoszenie nadużycia do operatora.
  3. Każdy użytkownik ma możliwość wgrania własnego awatara (emblematu) bądź skorzystania z tych umieszczonych w naszej galerii.
  4. Sygnatury są dostępne od 15 postów. Zabronione jest umieszczanie w nich dużych grafik oraz natarczywej reklamy, w tym linków pozycjonujących oraz linków do serwisów zewnętrznych, chyba, że stosując II pkt. 8.
  5. Każdy użytkownik może edytować swoją wypowiedź przez 60 minut od chwili jej napisania;
  6. Zabronione jest posiadanie przez jednego użytkownika kilka kont. W przypadku wykrycia tego nadużycia blokowane będą wszystkie konta należące do użytkownika;
  7. Zabroniona jest sprzedaż swojego konta. Przekazywanie konta osobom trzecim może nastąpić jedynie po wcześniejszej zgodzie administracji;
  8. Konta użytkowników mogą zostać całkowicie usunięte z bazy danych, przy czym wypowiedzi nie łamiące regulaminu pozostaną. Jeśli ktoś życzy sobie tego na własne życzenie, zapraszam do kontaktu;
  9. Nieaktywowane konta, na których nikt nie logował się w czasie ostatniego roku mogą zostać bezpowrotnie usunięte;
Jednocześnie informuję, iż o wszystkich zmianach w regulaminie forum będę na bieżąco informował w tym wątku.

W razie powstałych pytań bądź wątpliwości co do interpretacji powyższego regulaminu, zapraszam do kontaktu ze mną poprzez mechanizm Prywatnych Wiadomości czy też e-mail. Bezpośredni adres mailowy do kontaktu dostępny jest w stopce forum.
 
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Nowa wersja mobilna forum
Przygotowana została specjalna wersja mobilna naszego forum, dla wszystkich osób, które nie mają zainstalowanej aplikacji [url=http://pwsz-tarnow.edu.pl/Forum-jest-ju%C5%BC-dost%C4%99pne-w-us%C5%82udze-TapaTalk-t]TapaTalk[/url]. Podczas korzystania ze znanych przeglądarek internetowych na smartfonach (Mozilla, Chrome) forum jest automatycznie przełączane na wersję mobilną. Zawsze w razie, gdyby nie doszło do automatycznego przełączenia, możecie ręcznie zmienić na wersję mobilną, korzystając z przycisku umieszczonego na samym dole forum: [img]http://pwsz-tarnow.edu.pl/attachment.php?aid=179[/img] Testujcie, pytajcie i zgłaszajcie ewentualne sugestie i problemy.
admin 0 9,956 23-11-2014, 10:54
Ostatni post: admin



Browsing: 2 gości