Witaj! Logowanie Rejestracja

Gdzie w CV wpisać maturę?
#1
Czy i w jakim miejscu w CV najlepiej będzie wpisać maturę, jej wyniki a także ukończoną szkołę średnią? Czy w CV dobrze jest podawać wyniki matur, w szczególności jeżeli dobrze nam poszła? Wydaje mi się, że jeżeli ktoś dobrze napisał maturę rozszerzoną to chyba ma to istotne znaczenie dla pracodawcy? Za wszelkie uwagi i opinie z góry dziękuję.
 
Reply
#2
Nie mogłeś wszystkich swoich pytań zawrzeć w jednym poście? Uśmiech nie ma potrzeby aby w CV podać wyniki matur, podaje się ukończone szkoły licząc od szkoły średniej. A ukończone szkoły umieszcza się w miejscu związanym z wykształceniem. W internecie jest tyle wzorów CV że bez problemu wszystko znajdziesz.
 
Reply
#3
Praktycznie nie spotyka się w CV, aby ktoś wpisywał wyniki z matury. Jest to po prostu mało znaczące i pracodawcę na pewno to nie interesuje, ile ktoś miał procent np. z matury ustnej z języka polskiego. To już lepiej jest wpisać ocenę z dyplomu ukończenia studiów niż wynik z matury. Ocena powyżej 4.0 ma większe znaczenie niż wyniki z matury.
 
Reply
#4
Ja też nie spotkałem się z tym, żeby w CV wpisać wyniki matur. Jeżeli pracodawca chce to może zapytać o to na rozmowie kwalifikacyjnej.
Zapraszam na profesjonalny kurs, dzięki którym Twoje umiejętności (i zarobki!) na rynku pracy znacząco wzrosną.
 
Reply
#5
Jeśli jesteś świeżo po maturze i nie masz jeszcze żadnego doświadczenia, to zrozumiałe, że chcesz rozbudować sekcję "Wykształcenie" najbardziej jak się da. Możesz sprawdzić, czy będzie odzew na takie CV, co Ci szkodzi. Ale gdy tylko zdobędziesz jakąś pracę, to nie warto wpisywać informacji o maturze w CV.
 
Reply
#6
Zamiast wyników matury lepiej napisać dobry list motywacyjny i przedstawić swoje mocne strony i zalety.
 
Reply
#7
W CV podajemy chronologicznie przebieg naszej ,,kariery" czyli piszemy np. jakie LO ukonczylismy, ale to, że mieliśmy 90% z rozszerzonej fizyki, to nigdzie nie piszemy Duży uśmiech

_______________________________
http://www.synetec.pl/
 
Reply
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Gdzie w CV umieścić informacje o niepełnosprawności?
Czy wie ktoś z Was, gdzie w cv umieścić informacje o niepełnosprawności? W jakiej formie i jak najlepiej będzie taką informację wpisać i zaznaczyć przyszłemu pracodawcy, że ma do czynienia z kandydatem posiadającym pewien stopień niepełnosprawności? Czy trzeba stworzyć do tej informacji jakąś specjalną sekcję, podpunkt czy może taką wzmiankę wpisuje się tam [url=http://pwsz-tarnow.edu.pl/Gdzie-w-CV-wpisuje-si%C4%99-prawo-jazdy-t]gdzie prawo jazdy[/url]?
upper 0 2,834 27-02-2015, 13:14
Ostatni post: upper



Browsing: 1 gości