23-11-2015, 10:09
Royal Job Sp z o.o., jako nowoczesne i prężnie rozwijające się przedsiębiorstwo, oferuje swoim Klientom profesjonalne rozwiązania w zakresie rekrutacji i selekcji personelu oraz pracy tymczasowej. Działamy zarówno na terenie Polski, jak i krajów niemieckojęzycznych.
Aby wzmocnić nasz zespół w Krakowie pilnie poszukujemy pracowników na stanowiska:
1. Specjalista ds. Obsługi Klienta z biegłą znajomością języka niemieckiego
2. Konsultant z biegłą znajomością języka niemieckiego (Inbound)
Mamy dla Ciebie pracę, polegającą na telefonicznej obsłudze w języku niemieckim naszych niemieckich Klientów w zakresie: konsultacji i przyjęć zleceń.
Zadania:
• kontakt telefoniczny z nowymi Klientami firmy (Inbound)
• przygotowywanie i sprzedaż ofert dla klientów
• utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi Klientami
• kontakt telefoniczny ze stałymi Klientami firmy
• raportowanie wyników swojej pracy
Oczekujemy:
• zaangażowania i silnej motywacji wewnętrznej
• komunikatywności
• odporności na stres
• praktycznej znajomości obsługi komputera
• dyspozycyjności w godz. 9.00 -20.00 (praca na zmiany)
Oferujemy:
• interesującą, stałą pracę na umowę o prace
• pracę w dynamicznym zespole
• możliwości dalszego rozwoju
Jeżeli jesteś osobą, która:
• posiada wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i sprzedażowe
• cechuje się dokładnością i rzetelnością
Jeżeli czujesz, że odnajdziesz się w naszym zespole, aplikuj na adres info@royaljob.pl (CV + oczekiwania finansowe)
W przesyłanych CV prosimy o umieszczenie z własnoręcznym podpisem klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)
Aby wzmocnić nasz zespół w Krakowie pilnie poszukujemy pracowników na stanowiska:
1. Specjalista ds. Obsługi Klienta z biegłą znajomością języka niemieckiego
2. Konsultant z biegłą znajomością języka niemieckiego (Inbound)
Mamy dla Ciebie pracę, polegającą na telefonicznej obsłudze w języku niemieckim naszych niemieckich Klientów w zakresie: konsultacji i przyjęć zleceń.
Zadania:
• kontakt telefoniczny z nowymi Klientami firmy (Inbound)
• przygotowywanie i sprzedaż ofert dla klientów
• utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi Klientami
• kontakt telefoniczny ze stałymi Klientami firmy
• raportowanie wyników swojej pracy
Oczekujemy:
• zaangażowania i silnej motywacji wewnętrznej
• komunikatywności
• odporności na stres
• praktycznej znajomości obsługi komputera
• dyspozycyjności w godz. 9.00 -20.00 (praca na zmiany)
Oferujemy:
• interesującą, stałą pracę na umowę o prace
• pracę w dynamicznym zespole
• możliwości dalszego rozwoju
Jeżeli jesteś osobą, która:
• posiada wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i sprzedażowe
• cechuje się dokładnością i rzetelnością
Jeżeli czujesz, że odnajdziesz się w naszym zespole, aplikuj na adres info@royaljob.pl (CV + oczekiwania finansowe)
W przesyłanych CV prosimy o umieszczenie z własnoręcznym podpisem klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)