01-06-2012, 8:48
Firma telekomunikacyjna - niezależny operator, w związku z dynamicznym rozwojem oraz ekspansją na nowe lokalne rynki poszukuje pracowników na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Tarnów
Opis stanowiska:
Podstawowe zadania:
• pozyskiwanie i kontakt z Klientami (indywidualnymi i biznesowymi)
• prezentacja oferty firmy (bogaty wachlarz produktów)
• zawieranie umów oraz utrzymywanie relacji z Klientem
• doradztwo w zakresie doboru odpowiedniej oferty dla Klienta
• prowadzenie negocjacji handlowych
• monitorowanie działań konkurencji
• stałe podnoszenie swoich kwalifikacji
Wymagania:
• wykształcenie min. średnie
• doświadczenie w bezpośredniej obsłudze Klienta
• doskonałe zdolności interpersonalne
• znajomość technik sprzedaży
• dobra organizacja czasu pracy
• gotowość do pracy w terenie
• samodzielność i dynamizm w działaniu
• dokładność i sumienność w raportowaniu i prowadzeniu dokumentacji
• preferowane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności
Oferujemy:
• stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę
• atrakcyjny system premii
• ciekawą pracę w nowoczesnej, szybko rozwijającej się firmie
• możliwość rozwoju zawodowego
• szkolenia produktowe i sprzedażowe
• wsparcie w postaci telemarketingu
• niezbędne narzędzia (laptop, telefon)
Pisemne oferty (CV wraz ze zdjęciem oraz list motywacyjny) prosimy przesyłać na adres e-mail:
k.furtek-krupa@netmaks.pl
w temacie proszę wpisać: CV_Tarnów
Termin nadsyłania aplikacji: 15.06.2012r.
Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o załączenie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Tarnów
Opis stanowiska:
Podstawowe zadania:
• pozyskiwanie i kontakt z Klientami (indywidualnymi i biznesowymi)
• prezentacja oferty firmy (bogaty wachlarz produktów)
• zawieranie umów oraz utrzymywanie relacji z Klientem
• doradztwo w zakresie doboru odpowiedniej oferty dla Klienta
• prowadzenie negocjacji handlowych
• monitorowanie działań konkurencji
• stałe podnoszenie swoich kwalifikacji
Wymagania:
• wykształcenie min. średnie
• doświadczenie w bezpośredniej obsłudze Klienta
• doskonałe zdolności interpersonalne
• znajomość technik sprzedaży
• dobra organizacja czasu pracy
• gotowość do pracy w terenie
• samodzielność i dynamizm w działaniu
• dokładność i sumienność w raportowaniu i prowadzeniu dokumentacji
• preferowane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności
Oferujemy:
• stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę
• atrakcyjny system premii
• ciekawą pracę w nowoczesnej, szybko rozwijającej się firmie
• możliwość rozwoju zawodowego
• szkolenia produktowe i sprzedażowe
• wsparcie w postaci telemarketingu
• niezbędne narzędzia (laptop, telefon)
Pisemne oferty (CV wraz ze zdjęciem oraz list motywacyjny) prosimy przesyłać na adres e-mail:
k.furtek-krupa@netmaks.pl
w temacie proszę wpisać: CV_Tarnów
Termin nadsyłania aplikacji: 15.06.2012r.
Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o załączenie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"