Liczba postów: 13
8
Dołączył: Oct 2012
Witam
Jaki zakupić laptop na studia informatyczne? Który będzie najbardziej odpowiedni, czy laptop musi być mocny? Czy dużo jest grafiki i modelowania?
Proszę o porady.
Liczba postów: 430
5
Dołączył: Feb 2012
Napisz ile możesz na niego przeznaczyć a znajdziemy Ci coś odpowiedniego
Liczba postów: 2,918
294
Dołączył: Jan 2012
plonk napisał(a):Czy dużo jest grafiki i modelowania?
Nie ma tego dużo, aby pracować w domu. Poza tym laptopy do renderowania grafiki w 3D to chyba jednak się nie nadają
Od tego są komputery na uczelni - specjalnie do tego dostosowane.
Zapraszam do uczestniczenia w życiu forum, pozdrawiam serdecznie Wasz Kuba
Liczba postów: 13
8
Dołączył: Oct 2012
Ile pieniędzy - tak do 2000 zł byłoby dobrze
Liczba postów: 6
1
Dołączył: Feb 2013
Polecam laptopy klasy biznes DELL Latitude z Com i LPT.
Liczba postów: 95
1
Dołączył: Mar 2013
Jeśli już kupujesz laptopa typowo na studia informatyczne to moim zdaniem będzie to zwykły laptop do 2500 zł max. Nie ma tam jakiś skomplikowanych działań i zajęć aby była potrzebna niesamowita moc obliczeniowa - wszystko jest jakby co na uczelni a z tego zawsze możesz skorzystać
Liczba postów: 2,918
294
Dołączył: Jan 2012
To zależy. Jeżeli są zajęcia z grafiki komputerowej albo modelowania i wizualizacji gdzie wymagana jest dobra karta graficzna (obsługująca dość dobrze 3D) i procesor to już zwykły laptop albo netbook nie wystarczy. RAMu również moim zdaniem potrzeba co najmniej 4GB.
Liczba postów: 8
0
Dołączył: Mar 2013
(22-06-2013, 15:59 )admin napisał(a): To zależy. Jeżeli są zajęcia z grafiki komputerowej albo modelowania i wizualizacji gdzie wymagana jest dobra karta graficzna (obsługująca dość dobrze 3D) i procesor to już zwykły laptop albo netbook nie wystarczy. RAMu również moim zdaniem potrzeba co najmniej 4GB.
Laptop powinien wystarczyć
. Tylko trzeba uważać żeby nie kupić jakiegoś modelu laptopa ze starszą intelowską kartą graficzną (obsługa tylko starego OpenGL'a, bez shaderów). Przy zakupie warto patrzeć jaka jest wersja DirectX'a oraz OpenGL'a (przynajmniej OpenGL 3.0).