12-04-2012, 19:03
W związku z wygaśnięciem mandatu członka Rady Uczelnianej Samorządu Studentów, 24 kwietnia odbędą się wybory uzupełniające. Od dziś przez najbliższy tydzień będą przyjmowane kandydatury. Oto treść komunikatu wyborczego:
KOMUNIKAT WYBORCZY SAMORZĄDOWEJ UCZELNIANEJ KOMISJI WYBORCZEJ:
KOMUNIKAT WYBORCZY SAMORZĄDOWEJ UCZELNIANEJ KOMISJI WYBORCZEJ:
- SUKW zarządza wybory do Rady Uczelnianej Samorządu Studentów
- Wybory odbędą się w dniu 24.04.2012 r. o godzinie 10.00 w sali A223
- Wyboru dokonuje Ogólne Zebranie Delegatów zgodnie z § 1 Regulaminu Samorządu Studentów PWSZ w Tarnowie.
- Delegatem na ogólnym zebraniu delegatów jest starosta roku.
- Pobieranie kart zgłoszeniowych oraz zgłoszenie kandydatów następuje w Sali 023A.
- Kandydatury będą przyjmowane w dniach 12-19 kwietnia 2012 r. w sali A023 w godzinach od 13.00 do 14.00
Zapraszam do uczestniczenia w życiu forum, pozdrawiam serdecznie Wasz Kuba