Liczba postów: 5
3
Dołączył: Jul 2013
Cześć
Dostałem propozycję rozpoczęcia pracy w call center jeszcze w te wakacje jako praca wakacyjna - dorywcza. Chciałbym abyście mi powiedzieli coś o pracy w typowym call center, jak ona wygląda? Czy jest to trudna praca, opłaca się ze względów finansowych? Jak jest to rozliczane? Mamy jakąś stałą pensję plus ewentualnie prowizje od "przekonanych klientów"?
Prosiłbym o wyjaśnienie pewnych kwestii.
Liczba postów: 2,918
294
Dołączył: Jan 2012
Generalnie to praca w call center jest głównie dla studentów - większość pracowników to właśnie studenci. Najważniejsze to mieć miły głos i dobry kontakt w klientem gdyż praca w call center polega głównie na tym. Często konsultanci zajmują się przeprowadzaniem ankiet bądź sprawdzają adresy i dane marketingowe oraz zajmują się sprzedażą telefoniczną, czy pozyskiwaniem nowych klientów.
W zależności od profilu firmy w call center możesz pracować na infolinii bądź w helpdesku, przyjmować skargi, zgłoszenia, reklamacje.
Liczba postów: 5
0
Dołączył: Aug 2013
Pracowałam w call center na sprzedaży i jak dla mnie jest to trudna praca, tym bardziej w dzisiejszych czasach, kiedy ludzie mają dość już telemarketerów. Zależy jeszcze także co będziesz ewentualnie sprzedawać, ale łatwo nie jest. Akurat w mojej firmie było dobrze, bo stawka była stała dość wysoka jak na zarobki w call center, a za wyniki ze sprzedaży były dodatki, więc źle nie było finansowo.
Oczywiście jest to praca idealna dla studentów, bo grafiki są zazwyczaj elastyczne.
Na większość pytań, które zadajesz powinnaś otrzymać odpowiedź od pracodawcy. Różnie bywa z pensją, ja miałam płacone za godziny wypracowane, ale są też firmy, które dają podstawę. Jednak jeśli mówisz, że to będzie dorywcza praca to raczej będziesz miała płacone za godziny.