Liczba postów: 10
6
Dołączył: Feb 2014
Czy ktoś tutaj na forum wie, jak sprawdzić stan internetu w najpopularniejszych sieciach komórkowych: Play, Plus, Orange, T-Mobile? Pisząc stan internetu, chodzi mi o ilość zużytych danych pakietowych, ile już zużyłem MB internetu i ile mi jeszcze zostało w danym miesiącu do wykorzystania. Chciałbym, aby po sprawdzeniu tego wyświetlało mi się po prostu coś w rodzaju: Wykorzystano: MB z wszystkich dostępnych MB. Czy są jakieś magiczne kody, przy pomocy których można to sprawdzić? Zależy mi na czymś takim jak admin przedstawił tutaj.
Liczba postów: 2,918
294
Dołączył: Jan 2012
Żeby sprawdzić stan internetu w sieci Play, należy wpisać w telefonie jeden z dwóch poniższych kodów, w zależności od tego, jaki rodzaj pakietu mamy wykupiony: *108# lub *107# a następnie zatwierdzamy zieloną słuchawką. U mnie działa ten drugi kod a pierwszy nie pokazuje w ogóle żadnego pakietu, dlatego musisz już samemu sprawdzić, który kod będzie działał u Ciebie. Sprawdzenie stanu Internetu w Play nic nie kosztuje.
W sieci Orange aby móc sprawdzić, ile MB internetu nam jeszcze zostało należy wpisać kod: *101*01# i zatwierdzić zieloną słuchawką.
Z kolei w sieci Plus, ilość pozostałego pakietu internetowego możemy sprawdzić na kilka sposobów. Pierwszym z nich jest użycie kodów USSD: *110# bądź *100# albo wysyłając płatny SMS o treści "U" pod numer 2580.
Żeby sprawdzić stan internetu w T-Mobile, należy skorzystać z kodu USSD: *100*860*1#.
Liczba postów: 278
0
Dołączył: Mar 2014
W abonamencie dla firm w play kod *108# sprawdza stan promocyjnych minut w roamingu
Liczba postów: 2,918
294
Dołączył: Jan 2012
(12-08-2014, 15:26 )miniek15m napisał(a): W abonamencie dla firm w play kod *108# sprawdza stan promocyjnych minut w roamingu
W zwykłym abonamencie w Playu ten kod sprawdza stan promocyjnych MB w strefie taniego internetu wraz z datą ważności
Liczba postów: 278
0
Dołączył: Mar 2014
U mnie *107# to sprawdza
Liczba postów: 2,918
294
Dołączył: Jan 2012
(12-08-2014, 16:30 )miniek15m napisał(a): U mnie *107# to sprawdza
U mnie działają oba kody, przy czym pierwszy z nich nie pokazuje nic (zamiast liczb są kreski) natomiast drugi kod, który przytoczyłeś pokazuje już właściwy pakiet Internetu. Stąd właśnie napisałem, że oba kody sprawdzają stan pakietu internetowego, ale zależy to już od rodzaju tego pakietu, który mamy wykupiony.
Liczba postów: 278
0
Dołączył: Mar 2014
Albo nie pokazują bo jak widać w moim przypadku jeden z kodów dotyczy czego innego
Liczba postów: 2,918
294
Dołączył: Jan 2012
Zależy pewnie od naszej taryfy. Najlepiej i najszybciej w sieci Platy sprawdzać wszystko poprzez aplikację Play24
Liczba postów: 2,804
7
Dołączył: Jan 2012
A jak ktoś nie ma smartfona?
A tak na marginesie
Dlaczego panuje taki burdel? Bo inaczej tego się nie da nazwać. Saldo to saldo. Pakiet danych to pakiet danych. W aplikacji da się to pod jednym menu wsadzić, ale w kodach USSD już nie :/ I tym sposobem u jednego saldo sprawdza się 108 a u innego 107 :/ Powinni to ujednolicić
Liczba postów: 278
0
Dołączył: Mar 2014
Jeśli chodzi o aplikacje play24 na androida to toczę batalie mailową z obsługą tego bubla chyba od roku. Na dwóch moich telefonach w ciągu tego roku ani raz nie udało mi się zalogować do niej. oczywiście oni nie potrafią wychwycić problemu
tak wiec nie każdy może skorzystać z aplikacji. Pozostaje strona play24
Liczba postów: 2,804
7
Dołączył: Jan 2012
Jaki masz problem? Jaki telefon, jaki system i co się dzieje? Bo może uda się to łatwo zlokalizować
A w obsłudze ludzie i tak nie wiedzą nic na temat technologii. Oni najczęściej powiedzieliby Ci żebyś zrestartował telefon i tyle. A to tak się nie da
Liczba postów: 278
0
Dołączył: Mar 2014
Na LG l7 i andku 4.1.2 i lenovo a820 i wielu andkach 4.2.1 i niższych przy podawaniu poprawnych danych do logowania aplikacja zawsze zwraca błąd: niepoprawne dane logowania. Czy coś takiego.
Oni nie wiedzą nic a nic
ja muszę im tłumaczyć
Liczba postów: 2,804
7
Dołączył: Jan 2012
Tak. Ty musisz im tłumaczyć. Oni nie mają wglądu w Twój kod i Twój system. Ostatnio mam nagminny kontakt z klientami i ich problemami. Najczęściej jest to tekst w stylu nie mogę się zalogować. A dlaczego? Bo bo tak
I kij bo obchodzi, że może to przez system i w logach mam, że podał złe dane. On potrafi na grób swoich dziadków przysiąc, że podał poprawne dane.
Tutaj może być tak samo. Może masz problem z klawiaturą? Bo to ewidentnie jest wina aplikacji, że zwraca błędne dane. Może przez to, że masz dziwne znaki w haśle i ich kodowanie jest zepsute. Jest dużo możliwości.
Liczba postów: 278
0
Dołączył: Mar 2014
Widzę że reagujesz tam samo jak obsługa play
czyli traktujesz klienta jak głupka z epoki kamienia łupanego. Skoro jestem pewien że podaje poprawne dane to znaczy że jestem pewien. Skoro używam skomplikowanych haseł to znaczy że dbam o bezpieczeństwo. Ale specjalnie dla panów z play zmieniałem hasło na dzicinnie proste i problem nadal występuje. Skoro mogę w ciągu tej samej minuty zalogować się w telefonie z poziomu przeglądarki a nawet po skopiowaniu danych nie mogę z poziomu aplikacji to znaczy ze jest to błąd związany z aplikacją.
Liczba postów: 396
19
Dołączył: Oct 2013
A ja dodam, że pobierając na smartfona aplikację Play24 (aplikację a nie otwierając stronę mobilną w przeglądarce) nic nie płacimy za transmisję danych w ramach tej aplikacji, zatem sprawdzanie wszystkich pakietów danych, sald mamy praktycznie za darmo
Polecam Państwu solidne, wykonane z najwyższej jakości drewna pod indywidualny wymiar. Realizujemy również nietypowe zlecenia. Zapraszamy do kontaktu!
Liczba postów: 278
0
Dołączył: Mar 2014
Każdy który jej używa wie o tym gdyż jest to wiedza ogólnie dostępna
Liczba postów: 396
19
Dołączył: Oct 2013
(12-08-2014, 22:18 )miniek15m napisał(a): Każdy który jej używa wie o tym gdyż jest to wiedza ogólnie dostępna
Ale ktoś kto jej nigdy nie używał, bo np. nie ma pakietu internetu w telefonie może o tym nie wiedział
Polecam Państwu solidne, wykonane z najwyższej jakości drewna pod indywidualny wymiar. Realizujemy również nietypowe zlecenia. Zapraszamy do kontaktu!
Liczba postów: 203
10
Dołączył: Jul 2014
Dodatkowo w sieci Orange stan pakietu internetowego możesz sprawdzić wysyłając SMS-a na numer 411 o treści: ILE. W wiadomości zwrotnej otrzymasz pełne dane na temat Twojego aktualnego stanu internetu.