20-07-2013, 13:25
Udostępniony został jakiś czas temu harmonogram składania wniosków o przyznanie miejsca w domu studenckim PWSZ w Tarnowie przy ulicy Słowackiego 7 dla studentów rozpoczynających studia w roku akademickim 2013/14.
Zgodnie z tym harmonogramem, wnioski o przyznanie miejsca w akademiku należy złożyć (wraz z wymaganymi dokumentami) w dniach od 29 lipca do 14 sierpnia 2013 r. w godz. od 10.00 do 13.00. w Dziale Pomocy Studenckiej.
We wspomnianym wyżej dokumencie zostały także wyszczególnione czynniki które mają wpływ na kolejność przyznawania miejsc.
Warto zapoznać się również z wymaganymi dokumentami, które są wymagane przy składaniu wniosku o akademik oraz pozwolą ustalić dochód. W tym celu warto koniecznie zajrzeć tutaj gdzie na 2 stronie dokumentu zostało wszystko wyszczególnione.
Zgodnie z tym harmonogramem, wnioski o przyznanie miejsca w akademiku należy złożyć (wraz z wymaganymi dokumentami) w dniach od 29 lipca do 14 sierpnia 2013 r. w godz. od 10.00 do 13.00. w Dziale Pomocy Studenckiej.
We wspomnianym wyżej dokumencie zostały także wyszczególnione czynniki które mają wpływ na kolejność przyznawania miejsc.
Warto zapoznać się również z wymaganymi dokumentami, które są wymagane przy składaniu wniosku o akademik oraz pozwolą ustalić dochód. W tym celu warto koniecznie zajrzeć tutaj gdzie na 2 stronie dokumentu zostało wszystko wyszczególnione.