Liczba postów: 14
10
Dołączył: Jan 2013
Witam
Powiedzcie mi proszę gdzie w CV mam dokładniej wpisać posiadane certyfikaty? Mam kilka certyfikatów i nie wiem czy mam je wpisać w umiejętnościach, czy może jakiś dodatkowych polach?
Pozdrawiam!
Liczba postów: 2,804
7
Dołączył: Jan 2012
Ja bym to dał do osobnych pól o nazwie certyfikaty i dawaj. Ale niech się inni wypowiedzą.
Liczba postów: 2,918
294
Dołączył: Jan 2012
Z pewnością certyfikaty wpisuje się w sekcji "Umiejętności". Możesz poniżej gdzie wymieniasz swoje umiejętności stworzyć pole o nazwie "Dodatkowe:" i wpisujesz to co posiadasz. Spotkałem się też, że właśnie w sekcji "Dodatkowe" ludzie wpisywali: "W trakcie kursu CCNA" itd.
Dobrze też wspomnieć w liście motywacyjnym o posiadanym certyfikacie. Zazwyczaj pisze się to w stylu: "Posiadam certyfikat potwierdzający moje kompetencje i kwalifikacje, dlatego uważam, że jestem odpowiednim kandydatem na to stanowisko". Różnie to ludzie wypisują
Zapraszam do uczestniczenia w życiu forum, pozdrawiam serdecznie Wasz Kuba
Liczba postów: 109
1
Dołączył: Apr 2012
Ja mam taki układ CV:
1. Dane kontaktowe
2. Doświadczenie zawodowe
3. Umiejętności zawodowe
4. Posiadane certyfikaty
5. Dodatkowe kursy i szkolenia
6. Wykształcenie
Od kilku lat się sprawdza
Liczba postów: 2,918
294
Dołączył: Jan 2012
(22-01-2013, 22:06 )piotrow napisał(a): Ja mam taki układ CV:
1. Dane kontaktowe
2. Doświadczenie zawodowe
3. Umiejętności zawodowe
4. Posiadane certyfikaty
5. Dodatkowe kursy i szkolenia
6. Wykształcenie
Od kilku lat się sprawdza
Jeśli ktoś ma kilka (4+) certyfikatów i odbytych szkoleń to Twój schemat się sprawdzi, ale moim zdaniem dla jednego, dwóch certyfikatów czy szkoleń nie opłaca się tworzyć specjalnej sekcji
Zapraszam do uczestniczenia w życiu forum, pozdrawiam serdecznie Wasz Kuba
Liczba postów: 109
1
Dołączył: Apr 2012
Moim zdaniem nawet dla jednego certyfikatu warto zrobić sekcję. Dlaczego? Ponieważ osoba rekrutująca ma zwykle do przejrzenia kilkadziesiąt lub więcej CV, na jedno CV przeznacza tylko kilka, może kilkanaście sekund. Dlatego w pierwszej iteracji szuka np. tylko słów kluczowych typu CCNP, MCSE itp. żeby odsiać tych, którzy nie spełniają wymagań. Jeżeli informacja o certyfikatach jest w odrębnej sekcji łatwiej ją znaleźć, a tym samym nasze szanse rosną.
Nie uzależniałbym tworzenia nowej sekcji od ilości posiadanych certyfikatów. Jeden wystarczy. Zwłaszcza, że w takiej sytuacji ktoś kto czyta nasze CV może pomyśleć, że mamy ambicje żeby tych certyfikatów było więcej. A to tylko działa na plus
Liczba postów: 396
19
Dołączył: Oct 2013
W tym przypadku najlepiej sprawdza się to co napisał piotrow. Ogólnie to powinno się zawsze tworzyć w CV odrębna sekcję, rubrykę w której to właśnie umieszcza się informacje o certyfikatach.
Polecam Państwu solidne, wykonane z najwyższej jakości drewna pod indywidualny wymiar. Realizujemy również nietypowe zlecenia. Zapraszamy do kontaktu!