Witaj! Logowanie Rejestracja

Gdzie w CV wpisać certyfikaty?
#1
Witam
Powiedzcie mi proszę gdzie w CV mam dokładniej wpisać posiadane certyfikaty? Mam kilka certyfikatów i nie wiem czy mam je wpisać w umiejętnościach, czy może jakiś dodatkowych polach?
Pozdrawiam!
 
Reply
#2
Ja bym to dał do osobnych pól o nazwie certyfikaty i dawaj. Ale niech się inni wypowiedzą.
 
Reply
#3
Z pewnością certyfikaty wpisuje się w sekcji "Umiejętności". Możesz poniżej gdzie wymieniasz swoje umiejętności stworzyć pole o nazwie "Dodatkowe:" i wpisujesz to co posiadasz. Spotkałem się też, że właśnie w sekcji "Dodatkowe" ludzie wpisywali: "W trakcie kursu CCNA" itd.
Dobrze też wspomnieć w liście motywacyjnym o posiadanym certyfikacie. Zazwyczaj pisze się to w stylu: "Posiadam certyfikat potwierdzający moje kompetencje i kwalifikacje, dlatego uważam, że jestem odpowiednim kandydatem na to stanowisko". Różnie to ludzie wypisują Język
Zapraszam do uczestniczenia w życiu forum, pozdrawiam serdecznie Wasz Kuba Uśmiech
 
Reply
#4
Ja mam taki układ CV:
1. Dane kontaktowe
2. Doświadczenie zawodowe
3. Umiejętności zawodowe
4. Posiadane certyfikaty
5. Dodatkowe kursy i szkolenia
6. Wykształcenie

Od kilku lat się sprawdza Uśmiech
 
Reply
#5
(22-01-2013, 22:06 )piotrow napisał(a): Ja mam taki układ CV:
1. Dane kontaktowe
2. Doświadczenie zawodowe
3. Umiejętności zawodowe
4. Posiadane certyfikaty
5. Dodatkowe kursy i szkolenia
6. Wykształcenie

Od kilku lat się sprawdza Uśmiech

Jeśli ktoś ma kilka (4+) certyfikatów i odbytych szkoleń to Twój schemat się sprawdzi, ale moim zdaniem dla jednego, dwóch certyfikatów czy szkoleń nie opłaca się tworzyć specjalnej sekcji Uśmiech
Zapraszam do uczestniczenia w życiu forum, pozdrawiam serdecznie Wasz Kuba Uśmiech
 
Reply
#6
Moim zdaniem nawet dla jednego certyfikatu warto zrobić sekcję. Dlaczego? Ponieważ osoba rekrutująca ma zwykle do przejrzenia kilkadziesiąt lub więcej CV, na jedno CV przeznacza tylko kilka, może kilkanaście sekund. Dlatego w pierwszej iteracji szuka np. tylko słów kluczowych typu CCNP, MCSE itp. żeby odsiać tych, którzy nie spełniają wymagań. Jeżeli informacja o certyfikatach jest w odrębnej sekcji łatwiej ją znaleźć, a tym samym nasze szanse rosną.
Nie uzależniałbym tworzenia nowej sekcji od ilości posiadanych certyfikatów. Jeden wystarczy. Zwłaszcza, że w takiej sytuacji ktoś kto czyta nasze CV może pomyśleć, że mamy ambicje żeby tych certyfikatów było więcej. A to tylko działa na plus Uśmiech
 
Reply
#7
W tym przypadku najlepiej sprawdza się to co napisał piotrow. Ogólnie to powinno się zawsze tworzyć w CV odrębna sekcję, rubrykę w której to właśnie umieszcza się informacje o certyfikatach.
Polecam Państwu solidne, wykonane z najwyższej jakości drewna pod indywidualny wymiar. Realizujemy również nietypowe zlecenia. Zapraszamy do kontaktu!
 
Reply
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Gdzie w CV wpisać maturę?
Czy i w jakim miejscu w CV najlepiej będzie wpisać maturę, jej wyniki a także ukończoną szkołę średnią? Czy w CV dobrze jest podawać wyniki matur, w szczególności jeżeli dobrze nam poszła? Wydaje mi się, że jeżeli ktoś dobrze napisał maturę rozszerzoną to chyba ma to istotne znaczenie dla pracodawcy? Za wszelkie uwagi i opinie z góry dziękuję.
upper 6 39,803 14-09-2016, 13:46
Ostatni post: emrien



Browsing: