16-06-2014, 11:10
Wykształcenie w zawodzie copywritera nie odgrywa większej roli, przy czym mile widziane w tej branży jest wykształcenie humanistyczne, dziennikarskie - coś w tym kierunku, gdyż jak wiadomo - copywriter dużo pisze, musi mieć też wiedzę w określonym temacie (aczkolwiek to może zawsze w szybkim czasie przyswoić). Ważną cechą copywritera jest również jego wszechstronność i elastyczność.
Oczywiście, aby copywriter faktycznie zarabiał te 5-8 tysięcy złotych miesięcznie, musi posiadać duże doświadczenie, najczęściej podczas pracy przy dużych projektach lub dla wielkich firm. Tyle wynoszą zarobki copywritera w Warszawie w agencji reklamowej, freelancer takich pieniędzy nie zarobi, gdyż nie dałby rady samemu obsłużyć takich dużych kampanii i klientów.
Czy te zarobki są podane w kwocie netto czy brutto - raczej jest to wynagrodzenie brutto. Nie potrzeba specjalistycznego wykształcenia, bardziej liczy się doświadczenie.
Oczywiście, aby copywriter faktycznie zarabiał te 5-8 tysięcy złotych miesięcznie, musi posiadać duże doświadczenie, najczęściej podczas pracy przy dużych projektach lub dla wielkich firm. Tyle wynoszą zarobki copywritera w Warszawie w agencji reklamowej, freelancer takich pieniędzy nie zarobi, gdyż nie dałby rady samemu obsłużyć takich dużych kampanii i klientów.
Czy te zarobki są podane w kwocie netto czy brutto - raczej jest to wynagrodzenie brutto. Nie potrzeba specjalistycznego wykształcenia, bardziej liczy się doświadczenie.